Nieuw systeem komt eraan!

Een aantal van onze deelnemers ondervinden wat problemen bij het inloggen en maken van afspraken.
Deze pagina is bedoeld als handleiding om die problemen op te lossen. 

Ondertussen werken we aan een nieuw systeem voor het maken van afspraken (wat nog even tijd nodig heeft). 

Stap 1

Ga naar www.sensoteam.nl/login

Lukt het om in te loggen via de website?

JA

Ga door naar stap 3 (sla stap 2 over).

NEE

Ga naar www.sensoteam.nl/register en probeer om een nieuw account te maken.

Ga verder naar stap 2.

 

Stap 2

Is het maken van een nieuw account gelukt?

Let op: u moet een melding krijgen met de tekst “Inschrijving gelukt”.

JA, deze melding heb ik gehad.

Probeer nu in te loggen met uw nieuwe account.

Start opnieuw met stap 1.

NEE, ik zie deze melding niet

Hoogstwaarschijnlijk heeft u het wachtwoord of een ander veld niet juist ingevuld en ziet u een blanco scherm met de vraag “bent u tussen de 16 en 67 jaar oud”.

Klik alstublieft opnieuw de antwoorden aan. Daarna wordt het inschrijfformulier weer getoond en kunt u de gegevens opnieuw typen.

Vul alle gegevens in tot dat u de melding “inschrijving gelukt” ziet.

Nee, het emailadres is al in gebruik / het lukt me niet

Neem contact op met panel@sensoteam.nl en vermeld foutcode 2: “emailadres is al bekend bij sensoteam.nl” of foutcode 3: “inschrijven lukt niet”.

 

Stap 3

U ziet nu een tabel met de toekomstige afspraken en afspraken uit het verleden.

Onder de tabel ziet u een knop “nieuwe afspraak maken”.

 

Hiermee komt u op ons overzicht met beschikbare testen.

 

Klik op de test waarvoor u uzelf wilt aanmelden en doorloop de aanmeldvragenlijst.

Daarna komt u bij onze kalender en kunt u afspraken maken.

 

Lukt dit?

JA, ik ben bij de kalender en heb een afspraak kunnen maken.             

Fijn! Uw account lijkt goed te werken

NEE, bij de kalender ben ik ingelogd als iemand anders           

Ga naar stap 4a.

Nee, ik moet opnieuw inloggen maar het systeem kent mijn emailadres niet

Ga naar stap 4b.

 

Stap 4a

Indien iemand op dezelfde computer, tablet of telefoon net voor u een afspraak heeft gemaakt dan kan het voorkomen dat u bent ingelogd als iemand anders dan uzelf.

Klik in dat geval op uitloggen net onder de knop “afspraak bevestigen”.

U kunt daarna weer inloggen met uw eigen gegevens.

 

Stap 4b

Bij het maken van een afspraak moet u opnieuw inloggen.

Uw emailadres wordt niet herkend.

 

Klik onderaan de knop op “Ga verder als nieuwe klant”.

Hier kunt u tijdelijk een nieuw account maken en daarna zou het mogelijk moeten zijn om de afspraak te bevestigen.

Wij zorgen er daarna voor dat uw afspraak wordt gekoppeld aan jouw persoonlijke account bij ons.

 

Lukt dit?

JA, het is gelukt.

Fijn! Uw account lijkt goed te werken

NEE, het emailadres is al in gebruik.

Probeer via de wachtwoord vergeten knop om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Lukt dit niet? stuur dan een email naar panel@sensoteam.nl en vermeld foutcode 4b “online afspraken geeft aan dat mijn emailadres al bezet is”.

 

Bij vragen mag u ons altijd contacten via panel@sensoteam.nl

×

Vragen?

Senso helpt je graag verder.

× Whatsapp met Senso