Jouw product vs. onze benchmarks

Senso verzamelt data en feedback over producten en merken. Deze data wordt opgeslagen in onze benchmark database en die gebruiken wij in onze rapporten als referentie voor jouw product. 

De Benchmark Monitor bevat 8 basis elementen

  • Concept aantrekkelijkheid & relevantie
  • Merk bekendheid & Imago
  • Beschikbaarheid & Concurrentie analyse
  • Kwaliteit en smaak
  • Verpakking ontwerp & gebruiksgemak
  • Winkelpresentatie
  • Prijs en aanbod
  • Doelgroep analyse

Voor elk van deze elementen zijn verschillende attributen opgenomen in onze database om het succes van producten te verklaren en te voorspellen. Via ons online platform zie je direct waar jouw product het verschil maakt (of kan gaan maken). 

In 30 minuten vertellen we je alles

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op om alles over onze methode te vertellen.

    8 basis elementen

    Om het succes van producten te verklaren

    Het model bestaat uit 8 basis elementen (van concept relevantie tot doelgroep analyse). Voor elk van deze elementen laten we zien waar jouw product het verschil maakt (of kan gaan maken).

    200+ variabelen

    Voor meer inzicht in jouw succes

    Met 200+ variabelen bieden we een uitgebreid en concreet inzicht om het succes van jouw product te verklaren en te voorspellen.

    Kant- en klaar

    Voor een snel resultaat

    Onze kant-en-klare templates worden uiteraard op maat aangepast, maar zorgen ervoor dat we snel resultaat kunnen bieden.

    Benchmark database

    Referenties als maatstaf voor jouw product

    De behaalde scores vergelijken we met benchmarks (soortgelijke producten) of vergelijken we direct met een door jou gewenste benchmark uit de markt.

    Verschillende invalshoeken

    Verzamel inzichten over producten, merken en de consument.

    Product monitor

    Focus op het product met scores over de kwaliteit, bekendheid, relevantie en het imago van jouw product. 

    Winkel monitor

    Focus op de winkelpresentatie, aantrekkingskracht van de verpakking met inhoud en prijs.

    Merk monitor

    Focus op het merk: meet de kracht en positionering van jouw merk en commerciële uitingen.

    Consumenten monitor

    Focus op de identiteit, voorkeuren, motivaties en drijfveren van consumenten. 

    Benieuwd naar onze oplossing?

    In 30 minuten vertellen we je meer over de mogelijkheden voor jouw product. 

    ×

    Vragen?

    Senso helpt je graag verder.

    × Whatsapp met Senso