Consumenten die zich verbonden voelen tot een merk kopen vaker producten van datzelfde merk. Zij zullen als ambassadeur voor je merk functioneren en anderen overtuigen om ook jouw product te kopen. Het is daarom interessant om de kracht van je merk en communicatie uitingen te monitoren.

Brand tracker

Meet de kracht van je merk

De Senso Brand Tracker geeft de sterke en zwakke punten van je merk weer en laat zien of je merk groeit of juist minder krachtig wordt in de loop der tijd.

  • Merk attitude en relevantie
  • Sterke en zwakke punten
  • Bekendheid & positionering
  • Merk loyaliteit

Met positionering statements brengen we precies in kaart hoe consumenten jouw product ervaren en op welke manier de positionering anders is dan bij concurrerende producten. We tonen waar jouw product het verschil maakt (of kan gaan maken) en in hoeverre de positionering past bij het merk of bedrijf.

Campagne Effect Meting

Voor campagnes die de consument raken

Een campagne is vaak een flinke investering en het is dan ook belangrijk om te weten wat wel en wat niet werkt. Een campagne effect meting meet het effect van een campagne op de waardering van een product of merk. Daarvan kun je leren voor toekomstige campagnes.

  • Pre-test (0-meting) vóóraf
  • Evaluatie van de campagne zelf (optioneel)
  • Post-test (1-meting) achteraf
Communicatie & media uitingen

Aantrekkelijke campagnes opzetten

Ons online panel is klaar om alle communicatie elementen van jouw merk te beoordelen. Denk hierbij aan:

  • Promotie drukwerk
  • Video, audio, grafisch werk
  • Advertenties
  • Campagnes
  • Slogans, Logo’s
  • Websites, apps

De kracht van jouw merk meten?

In 30 minuten vertellen we alles over Senso en hoe wij dat doen.

×

Vragen?

Senso helpt je graag verder.

× Whatsapp met Senso