Blijf reviews verzamelen

Na introductie blijft het belangrijk om te weten hoe kopers jouw product ervaren. Met kassabon acties of door mee te doen aan ons kwaliteitsprogramma vinden we (nieuwe) kopers voor jouw product én verzamelen we reviews. Zo weet je precies wat er speelt en kan je bijsturen waar nodig.

 

Kassabon acties

Van aankoop tot onderzoek

Een kassabon actie is een hele effectieve manier om reviews te verzamelen. Met korting of een geld terug actie overtuigen we consumenten om jouw product te proberen en vervolgens vragen we hen om vragen te beantwoorden over je product.

Zo meet je klanttevredenheid, kan je bijsturen waar nodig én vind je (nieuwe) kopers voor je product. De vragenlijst kan allerlei onderwerpen bevatten (bijvoorbeeld over de smaak, verpakking, prijs of voorkeuren van de consument).

De voordelen van kassabon acties:

  • Effectieve manier om reviews te verzamelen
  • Profiel van jouw kopers (e.g. identiteit, interesses, product gebruik, voorkeuren)
  • Meer verkopen en nieuwe klanten bereiken
  • Lokale verkoopcijfers stimuleren
  • Bestaande verkooppunten
  • Meer awareness via positieve mond-tot-mond reclame
  • Product- en verkoop details verzamelen
Kwaliteitsprogramma

Test op locatie of in-home

Met het kwaliteitsprogramma van Senso verzamelen we waardevolle informatie over jouw product en de consument. Er zijn verschillende onderzoek modules beschikbaar voor het testen van nieuwe concepten, bestaande producten, verpakkingen, prijsonderzoek en meer.

Het kwaliteitsprogramma biedt uitkomst als producten niet landelijk verkrijgbaar zijn of bijvoorbeeld een hoge prijs hebben. Producten kunnen dan op locatie of in-home getest worden door de producten per post te versturen. 

De voordelen van het kwaliteitsprogramma:

  • Benchmarken met concurrent producten
  • Geschikt als optimalisatie traject (met blinde product testen)
  • Testen onder gecontroleerde settings (testlocaties)
  • Complexe onderzoekstechnieken mogelijk
  • Minder product samples nodig (porties per consument verdelen)
  • Consument hoeft niet naar de winkel
Product nog niet in de winkel?

Doe een laatste check!

Vóórdat je een product op de markt brengt is het belangrijk om te weten of het concept naar wens is voor jouw doelgroep. Een laatste check vóór introductie biedt daarom meer zekerheid over alle elementen van jouw product: de verpakking, prijs en de kwaliteit van het product.

Op basis van onze methode tonen we of het concept en het product voldoende op elkaar zijn afgestemd en klaar zijn voor introductie. De methode toont de sterke en zwakke punten van het product in zijn geheel. De prijsanalyse toont de ideale prijs en het verwachte marktaandeel bij verschillende prijsniveaus.

Wat levert een intro check op?
  • Meet klanttevredenheid en verzamel klachten
  • Product optimalisatie aansturen indien nodig
  • Bijsturen op veranderingen in de markt
  • Feedback over actuele product- en merk gerelateerde vragen
  • Verzamel inzichten over jouw product en de consument

Feedback nodig?

Ons voorstel voor jouw project ontvang je binnen één werkdag in je mailbox.

×

Vragen?

Senso helpt je graag verder.

× Whatsapp met Senso