Ontdek wat klanten zien in de winkel

De uiteindelijke beslissing op een product te kopen vindt plaats in de winkel. Daarom brengen we in kaart hoe consumenten de winkel ervaring beleven. Dit kan daadwerkelijk in de winkel of online via een digitale weergave van het schap. 

 

Voorbeeld elementen

  • Presentatie in het schap
  • Opvallendheid & vindbaarheid van de verpakking
  • Perceptie van promotie uitingen
  • Prijs-waarde perceptie
  • Merk- en product positionering
  • Concurrentie analyse
  • Aankoop proces in kaart brengen (Customer Journey)

Winkel monitor

Via het consumenten platform kunnen we de verkopende winkels monitoren. Hierbij staan de volgende zaken centraal:

  • Afspraken met retailers controleren
  • Winkelpresentatie optimaliseren
  • Schap beleving meten
  • Kwaliteitscontrole
  • In-store problemen oplossen
Wat levert een winkelpresentatie onderzoek mij op?
  • Aantrekkelijkheid van de verpakking in de winkel meten
  • Ontdek welke associaties klanten bij jouw verpakking hebben
  • Inzicht in de keuzes die consumenten maken (keuzeset)
  • Duidelijkheid en opvallendheid van communicatie uitingen in de winkel
  • Optimaliseer jouw marketing met waardevolle inzichten van de consument

Jouw verpakking testen?

Ons voorstel voor jouw project ontvang je binnen één werkdag in je mailbox.

×

Vragen?

Senso helpt je graag verder.

× Whatsapp met Senso